nu är jag här igen ^^

Tog mig en halvdan tupplur medan jag tittade på Top Model och just fick jag till och med i mig lite mat ^^ Så därför uppdaterar jag först nu ^^

Skolan var lika spännande som alltid. Först hade jag 2 håltimmar. Då for jag och en kompis till polisen för att hämta ut papper angående tillstånd att ordna ett större fest =) och sen slappade jag bara medan jag och folket tittade på filmen 1408 (scariest fucking movie evaaaaar)

Två trevliga typer från Helsingfors Universitet var till skolan idag och berättade om deras skola. Tror dock inte det blir Helsingfors för mig, får se det sen ^^ Eftermiddagen flöt på som vanligt och vips var det dags att åka hem ^^

Hade trevligt sällskap i bussen i form av en cattis ^^ så vi hann diskutera både ditt och datt ^^

nu ska jag försöka mig på lite läxor folket =)
be good

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej