skolan+teaterbesök

torsdag idag igen och idag har det lovats snöfall x) det är alldeles för tidigt för snö om du frågar mig men vädret kan man inte göra någonting åt, därför ska man heller inte klaga för mycket ^^

Igår slutade mitt packande med att jag började måla naglarna istället xD använde det nya naglellacket från Depend nummer 205. Skulle ha visat en bild här på det om det inte vore så att jag har mitt kameraminne hos Fototjänst ^^ ska åka efter det idag antagligen =)

Sen idag ska vi på teater! :D Vi ska se pjäsen "Allt eller inget". Ser verkligen fram emot det, folk jag känner som sett den har sagt att den var bra :) Vi åker mot Vasa direkt efter skolan, kommer till stan och hinner vara där i kanske 2h innan det är dags för föreställningen =)
Blir väl att äta någonting i stan skulle jag tro ^^



Jag hoppas alla får en fin dag idag så ses vi när vi ses =)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej