The DJ got us falling in love again

Har den där låten i huvudet. Därför fick en del av texten till den tjänstgöra som rubrik ^^

God morgon mina kära läsare :D!
Har ännu inte hunnit titta ut och se hur dagen ser ut men känner att det antagligen är kallt ^^ Blir att klä på sig idag också. Sommaren är verkligen slut och det är bara att acceptera att vintern har kommit ^^

Idag ser dagsprogrammet ut som följande. Skolan som vanligt. Som tur är har jag mina 2 första lektioner ledigt så jag får sitta i kolan och slappa en stund. Får väl sätta igång någon film och kanske jag till och med hinner blogga lite då =)
Sen har jag 4 lektioner idag och sen blir det hemfärd och när jag kommer hem blir det läxorna som gäller.
Våran provvecka börjar om typ en och en halv vecka så det är väl snart dags att börja fundera på något sådant också =) Skönt att man för en gångs skull inte har 5 prov på raken ^^

Hoppas annars ni alla har en bra dag =) Kommentera gärna och säg vad ni har för planer idag ^^ Sådana saker är alltid roliga att läsa om ^^

- Johanna

Kommentarer

N säger:

det är som ett spänne med en pärla på fast jag gömmer själva spännet så man bara ser pärlorna :)

Pamela säger:

okej, måst vel berätt kva ja ska jier ida tå.. hah



nu har ja receptbehandling fram ti 10 typ, sedan läkemedelstillverkning ti 3. baket skolan gar ja ti internate, ska ring åm na arbet å lag lexor. åså ska matin lagas å tå baket he je ja liedi.



va e na intressant? :D

Johanna säger:

jätteintressant pamela :D

mest fö att du aldri berättar na fö me annors ;)

Pamela säger:

nåjaa, vi treffas itt så ofta heldär, åp sistone ha e vaari doålit..



dajin vort nu itt rektit såde, e vort e fantoy-besök baket skolan.. va å inhandla na smått infö häljen :D

Johanna säger:

fantoy je no awesome :D

kanske du ska op na halloweenfest elå na?

Pamela säger:

typ.. ska ti ollis :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej