Tog mig en snooze ;)

*yawn* god morgon mina kära bloggläsare! :)

ska ta bilen till skolan idag så jag och mamma tog oss varsin snooze i sisådär en halvtimme =) längre tyckte jag det var onödigt att sova ^^

idag har jag ledigt 2 första timmarna, en tyskalektion, ledigt en timme och till sist 3 mattelektioner. Inte någon jobbig dag om man inte gör den jobbig vill säga =)
Efter skolan ska jag till Mattias. Vi ska titta färdigt en film och sen blir det väl hemfärd ^^

Igår fick jag en massa nya läsare så jag hälsar alla nya läsare hjärtligt välkommen och jag tycker det är kul att ni har hittat hit ^^


Hoppas alla har en fin och lovely onsdag =) TTYL
- Johanna

Kommentarer

N säger:

haha jadu det finns många funderingar över att ;) tack så mycket blir super glad :D

N säger:

haha jadu det finns många funderingar över att ;) tack så mycket blir super glad :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej