Va skönt =)!

Eftersom jag tar bilen till skolan tog jag mig en extra liten snooze =)
Hej föresten ^^'!

Äntligen fredag säger jag bara ^^ Äntligen är det dags för lite ledigt igen =) Dock blir det ju också dags för att börja titta på proven som börjar på torsdag och håller på till därpå följande veckas onsdag ^^
Idag i alla fall har ja inte så mycket program. Ska ofc till skolan men det är bara för typ 2 lektioner, engelska och tyska. Våran mattelärare är borta så vi fick några uppgifter som vi antingen ska räkna idag eller ha gjorda tills månda =)Får se hur resten gör ^^

Så helgens program....jag vet ännu inte vad jag ska göra över helgen =) Imorgon är det ju simträning men förutom det vet jag absolut inte ^^ Några förslag? Anyone?

men aja, nu ska jag fortsätta göra mig i ordning ^^ ha ni alla en fashionabel friday så syns vi i nästa inlägg

- Johanna

Kommentarer

Amanda säger:

Hej, fin blogg du har!



Hoppas du får en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej