21.9

fantasifulla rubriker For The Win!

God morgon alla glada, underbara människor =)
Som vanligt tar jag mig en liten blogupdate såhär före jag börjar sminka mig och sånt =) Hm...kanske jag ska lägga upp en bild av mig l'naturelle? Vem vet vad som kommer i framtiden ;)

Idag i alla fall har jag inga prov men en kort dag i skolan. Jag vet att jag har 2 finskarepetitions inför studentskrivningen nu från morgonen och sen vet jag inte. Jag är nämligen inte säker på om jag har franska provförberedelse idag eller inte ^^'

annat som händer idag är väl att jag får lov att fortsätta plugga. Mycket nu men det är snart över tack och lov ^^ haha kommer vara död på måndag kväll när det äntligen är över ^^


Bara för att allas dag ska bli ännu bättre slänger jag in en bild på en jättesöt kattunge här ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej