Don't f*** around on merry-go-rounds!

Lyd mitt råd och gör inte två saker samtidigt ^^ (o nej det är inte jag ^^)
Denna människa (vi kan kalla henne...Berta ^^) skulle vara lite lyxig idag och smeta in ansiktet med en ansiktsmask. Under pågående geografistudier glömde Berta helt enkelt bort att tvätta bort ansiktsmaksen utan låter den sitta kvar ett par timmer (?). Nu sitter det som berget och hon kan inte få bort det ^^
Berta funderar nu på antingen UniversalClean (vilket Bertas bror använder för att tvätta sig med efter att ha meckat med..skrot?) eller nagellacksborttagningsmedel xD

vad har vi lärt oss av detta? Ansiktsmasker kan vara dödliga xD
- Johanna

Kommentarer

Johanna säger:

Hon har tyvärr nu fått bort den xD

Piicha´s blogg säger:

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

Viktorvilma säger:

Great site keep up the good work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej