mitt i veckan

ondag idag alltså ^^
sitter här som vanligt nyss påklädd och med ett burr till hår som spretar åt alla håll. Som ett erkännande kan jag säga att jag kastade ett öga på Idol igår (chockerande inte sant?)
Anledningen till denna händelserika händelse var för att jag ville se vår kära finlandssvenska Elin Blom sjunga och höra hur det låter ^^
Tjejen är ytterst duktig men som Anders Bagge sa måste hon öva på sitt engelska uttal ^^ Tror våran tjej kan gå långt ^^

idag efter skolan ska jag antagligen gå och simma. Härligt tycker vi ^^ har egentligen ledigt 2 lektioner nu från morgonen men ska till skolan i alla fall =) ganska skönt att ligga i en av sofforna i latrummet och bara slappa ^^


Jag önskar alla en glad onsdag och så ses vi senare! <3
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej