söndagar är allt för härliga =)

God morgon/god förmiddag alla glada =)
Söndagar är härliga dagar tycker ni inte? Det ända molnet på min himmel idag är att jag vaknade men träningsvärk och kunde knappt ta mig ur sängen haha xD men det är lite bättre nu efter att jag fick massage ^^

idag blir det till att läsa på studentskrivningar och prov som jag har nästa vecka. För er som har glömt det så här kommer en liten lista över vad jag har denna vecka
  • Måndag: Studentprov engelska
  • Tisdag: Repetition inför studentprovet i finska
  • Onsdag: Studentprov hälsokunskap
  • Torsdag: kursprov i franska
  • Fredag: Studentprov finska
Kan ju säga, man är ganska glad när denna vecka är över =)

- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

sv; Haha ;D Men Burton vill ju ha nain skådespelar som kan spel underli, å vem je itt betär än Depp på he? :D

Jonna säger:

sv; Ja e va just he ;)

Jonna <3 Johnny Depp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej