sunday =)

Japp äntligen söndag ^^
igår kväll på Logen var det jätteskoj :D! Banden spelade jättebra och det var överlag ytterst mysigt att sitta där ^^ Fick mig till och med några goda drinkar (de tackar vi för haha ^^)

Kom hem ungefär halv 1 men orkade inte skriva något blogginlägg då :P. Vi började kvällen hos Carina där vi satt och hade en variant av förfest skulle jag säga. Sedan gick vi till Logen (vet inte vad klockan var när vi gick dit) och satt där =) Lyssnade på då banden spelade och pratade och skrattade ^^

Idag då det är söndag har jag till och med lite program för mig :P
Ska läsa på modersmålstudentprovet (sista provet imorgon!!!!!!!!!) och sedan ska jag kl. 5 på pilates :D! Mamma har anmält oss. Tycker det ska bli bra att börja på det eftersom simningen har gjort mig så styv i musklerna ^^ Kanske till och med jag blir vig av detta :D!

Hoppas alla har en bra och rofylld söndag så syns vi i nästa inlägg!

sooooooooooooo true
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej