Första sovmorgonen

Upplevde min första sovmorgon en måndag på väldigt väldigt länge ^^
kallar även detta min första sommarlovsdag ;)
ska snar åka iväg till centrum för att handla lite. Ska fixa en liten överraskning tills ikväll......
Ikväll är det avskedsfest för allas vår Erick som på torsdag åker hem till Brasilien. Going to miss you bro =(
kommer försöka vara duktig o ta lite kort från hela spektaklet. Får se om jag lyckas ^^

Nu ska jag i alla fall fixa mig klar o sen åka iväg. TTYL sötnosar ;)

tingeling är min absoluta favorit ^^
- Johanna

Kommentarer

Sofia säger:

johanna, he je itt sovmorgon åm et je in åp nete 10.10 ^^

Johanna säger:

joho fö an va 11.10 :O får it mfixa till finsktid hitche blogginlägg =S

Sofia säger:

nåtåså :D he kan ja godkänn som en kvalificierad sovmorgon

(Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej