Ibland får man faktiskt vad man betalar för

Jag har ibland smärre problem med acne (som så många andra) och bestämde mig igår för att testa något nytt nämligen Neutrogena visibly clear Rapid Clear Treatment
Kostar aningen mera än vad jag brukar betala för hudvårdsprodukter men kan säga. För mig, bara efter att ha använt det nu 2 gånger har det faktiskt synts en aning.
Det står på förpackningen att det ska "synligt reducera finnar på bara 8 timmar". Humbug, tänkte jag och smörjade på igår kväll. Imorse va mina finnar faktiskt synligt reducerade =S

så detta kommer åtminstone jag fortsätta köra med ^^
- Johanna

Kommentarer

Anonym säger:

var kan man köpa den där hudvårdsprodukten?

Johanna säger:

jag köpte mitt på ett helt vanligt Citymarket =) men antar det finns även på andra större varuhus och dyl. Möjligen kan apoteken ha också, de brukar ju ha en del =) du får helt enkelt kolla runt lite är jag rädd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej