officiellt friskförklarad och nystädad lägenhet ^^

Heej! ^^
har inte kunnat blogga på hela dan då jag först va till läkaren och sen for nästan direkt till lägenheten och började städa ^^
Hos läkaren blev jag officiellt friskförklarad så nu får jag börja pussas igen (hihi ^^)

efter att ha sutit hos läkaren ett bra tag åkte jag hem,åt lite hastigt och packade grejerna i bilen och sen bar det iväg till stan för att städa lägenheten ^^ så efter en hel dags städande får jag börja flytta in möblerna nu och pimpa den ;)

va nu på kvällen till Solf och fick ett matbord och ett sängbord ^^
happy happy giiiiirl ^^

nu är i alla fall lilla smällkaramell trött. Imorgon bär det av till Ikea på shoppiiiing ^^ ska till Ikea i Åbo ^^

- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

sv; Hahaha :D Fan va awesome ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej