snabb update om varför jag varit inaktiv =)

Här kommer en snabb update om var sjutton jag har hållit hus de senaste dagarna ^^

onsdag: for jag och lite andra människor till Åbo för att checka sofia och jessicas lägenhet. Mera tid o buss än i Åbo bjöds det på men det va relativt skoj :P Blev påhoppae av en kvinna som ville vi skulle visa henne vad som är värt att se i Åbo när vi satt o åt. Gladeligen berättade vi för henne om den ända sevärdigheten vi kunde komma på. Åbo domkyrka!

torsdag: tillbringades från morgonen med en vasaresa för mig och jessica i varsin bil. Vi skulle uppleva äventyr på halkbanan när vi, mogna som vi är, tog andra skedet med körkortet. Gick jättebra med lilla Nissan, han må va liten men kan definitivt allt! ^^ Efter en lång dag for vi till lägenheten, gjorde oss klara och drog sedan ut på Konstens Natt!
Hann med lite shopping den kvällen. En Metallica-tröja (som är aningen för stor men fuck that) och 4 nya filmer ^^ kvällen fortsatte senare med bailabaila på Fontana. Vi hade superroligt med att dansa och skaka rumpa ;)

fredag: Vaknade i lägenheten och va trött ^^ for ut till stan o kollade lite. Bland annat varit inne på Valhalla för att höra mig för om tatuering och sen kollat efetr en ny telefon. Åt underbart goda vårrullar som köptes på torget och mot kvällen tog jag mig hem igen =) Efetr en otroligt lång dag chillade jag med filmerna "The Water Horse" och "Sagan om de två tornen" som passligt kom på TV

här va alltså en snabb update om mina spektakel de senaste dagarna. Ska fortsätta uppdatera senare med lite bilder av mina fynd och dylikt ^^
Puss på eer!

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej