Lite bilder: Julafton

Lite bilder jag tog på julafton men aldrig hann lägga upp ^^

Årets julgran. Visst är den fin! ^^
Vi har bara glasbollar i vår gran (därför är det bara mamma som får dekorera den) och varje år dyker det upp en ny till samlingen =)

Julklappahögen, spännande spännande ;)
Djupt därunder finns det en låda som vi lägger julklapparna i men den blev överfyll så vi var tvugna att börja placera runt om också hihi ^^

Julbordet
Vi hade så vi plokade åt oss i köket och åt vid matsalsbordet. Mycket lättare så än att all mat ska trängas på matsalsbordet ^^
Tallrikarna är arvegods som mamma fått =) Tjeckiskt porslin

Försöööööökte smygfota storebror men tror han märkte mig ^^

Tomtefar ^^
Pappa agerade julklappasutdelare och fick därmed en tomteluva. Jag slutade tro på tomten när jag var 6 år eftersom jag då fick veta vem det var som var utklädd men det betyder inte att utdelaren inte ska tomta lite i alla fall ;)

Detta var en liten bildbomb från julafton. Tänkte fota julklapparna också men tror inte de kommer upp ikväll =) Beror på hur pass flitig jag är ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej