-32 grader

åh fy sjutton. Det är under 30 minus =S
varför varför varför denna kylsa, jag vill ju ha sommar och sol och korta kjolar haha :D
nu får man leka eskimå istället i stickad tröja med polokrage och långkalsonger under jeansen ^^

har i alla fall nu just lagt i kontaklinserna och ska väl snart äta lite frukost. Är supertrött fast jag sog relativt bra sist natt

yay för supertröttt osminkad flicka x3

annars måste få pusha för en sak så här tidigt på morgonen. Har använt en ögonkräm nu i kanske 2 veckors tid. Jag är imponerad. Trodde inte att den skulle funka så bra men mina mörka ringar har verkligen ljusnat. Försvunnit har de inte men ljusnat i alla fall ^^
Nu gäller det bara att hitta nått som funkar minst lika bra mot min acne. Turligt nog ska jag till hudläkaren snart ^^

Hoppas ni har en kall och fin dag. Kramas mycket för att hålla värmen vänner ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej