Finlands historia och Internationella relationer

det är just det jag ska gå igenom idag :D
kom juts ur duschen ch har precis satt mig ner för att börja läsa =)
tycker detta med att läsa för dagarna går väldigt bra :P lite chill att bara slappa och läsa sådant som intresserar en (japp, me likey history ^^)

har annars också blivit supernoga med att använda fuktighetskrämer. Märkte nu under denna köldknäpp som förekommit i vårt fagra land att min hy torkade ut. Ska försöka få ett inlägg ihopknåpat om vad jag använder =)
Lite tips till alla tar väl ingen skada av ^^

ska annars också (som tack för en kommentar jag fick av nån igår) även börja försöka tipsa om hur jag gör mitt smink och hår =)
Tack för tipset säger jag ^^ (tyvärr va personen i fråga anonym men du vet vem du är ^^)

så, det har blivit en del bloggidéer =) spännande läsning kanske ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej