fixar mig =)

Har läst läst och läst idag =)
känns lite skumt faktiskt att inte ha skolan men ändå öäsa så mycket. Men inträdesproven är viktiga och till skillnad från alla skoltrötta små barn vill jag göra bra ifrån mig ;)

har i alla fall just kommi ur duschen och ska nu smörja in benen med lite kräm och sen börja sminka mig ;)
det är öppningen i Åminne ikväll men dit vill jag då fan inte. Bara en massa fulla 13åringar som hänger där -__- (yeah jag sa det!) så dit lockar det inte att åka. Ska istället till Kaskö och änga med mina underbara små filurer ^^ (you know who you are <3)

hinner kanske till och med med en dagen look bild om jag är riktigt duktig

- Johanna

Kommentarer

habahaba säger:

till skillna från skoltrötta små barn så e du..? vaddå?

Johanna säger:

jag går inte i skolan just nu utan har min skolgång klar =) skrivit mina studentprov och nu jobbar jag bara. Det jag menade var att denna tid är det många som upplever en viss skoltrötthet nu då det snart är sommarlov ^^ men inte jag, jag är råfokuserad på mina inträdesprov inför högre utbildningar. Hoppas det besvarade min fråga och tack för att du läser min blogg ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej