Mitt pris har kommit :D!

Gissa vem som blev glad över posten idaaaag :D!!
Jo lilla jaaaaag! ^^
Mitt Maxfactor Elixir-smink som jag vann kom på posten idag och OJ OJ OJ I'm in LOOOVE!
Priset bestod av Ageless elixir 2 in 1 foundation+serum, max effect nailpolish, colour elixir lip liner och colour elixir lipstick
Här kommer lite bilder på det ^^

uhuu i en liten presentpåse <3 (ja, jag öppnade den innan jag tog kort...för otålig ;3)

colour elixir lip liner i färgen Red Rush nummer 10. Denna var synnerligen välbehövlig för min del för jag har just precis fått slut på min röda läppenna :D

Min favoriiiiit! GAH ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKAAA :D
ett underbart rött läppstift i färgen Ruby Thusday (nummer 715)
Ni som känner mig vet att jag är kåt på röda läppstift och simply loves it <3 Dare too wear säger jag bara and hell yeah I will ;)

Ageless Elixir 2 in 1 foundation+serum i Golden nummer 75
Det jag verkligen gillar med denna förutom att den verkar som ett serum samtidigt som den är ett foundation är att den även har SPF 15 (solskyddsfaktor)
Trots att det nu är vinter (ingen snö än men) så lns det att ha lite spf för att skudda huden =)
Ingen vill ju få rynkor i förtid eller hur?
Också bra med att sen är ett serum är att den vårdar huden medan man har på den hela dan. Serumet trändger in på djupet och återfuktar huden och ger den godis ^^

Max effect nail polish i 01 Ivory
Ett guldigt och totalt-rätt-för-årstiden-nagellack :D va svårt att fånga dte på bild dock men jag ska måla naglarna med denna goding en dag inom smar framtid ^^
Detta nagellack bara skriker julfeelis pga att det är guldigt så dte kommer bli en klar favorit på naglarna till jul och nyårshelgen ;)

and this is a pic of me too show how happy I aaaam :D
tack igen för allting <3
- Johanna

Kommentarer

Carolines hemligheter säger:

Vad kul att du är så nöjd med produkterna!!! Tror bestämt att jag drog helt rätt vinnare :-)



Ha en härlig fortsättning på veckan, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej