Rant

Ibland rantar jag på saker och ting (dvs klagar över nått)
Idag ska jag ranta över nått som jag inte förstår, inte vet varför det finns och inte vill ska finnas.

Tänk er detta
En fin klänning, strumpbyxor och CONVERSE?
Nu är frågan. Varför? Varför converse? Varför platta, tygskor till en fin klänning och strumpbyxor?

Såg detta på e del människor igår kväll och ja kan ju säga, not pretty =/
jag förstår om man inte vill gå i klackar men det finns andra alternativ än ett par jäkla converse! Jösses ballerionor skulle sett bättre ut! Så snälla kan vi inte bara enas om att aldrig mera göra såhär?

Har nån något att försvara detta med vänligen kommentera. Jag vill dock påpeka att detta är mina personliga åsikter och ni får tycka vad ni vill. Alla har rätt till en åsikt =)

nej nej nej Kristen Stewart, ta av skorna o sätt nått annat på fötterna
- Johanna

Kommentarer

yannie säger:

hu snyggt som helst! :)

Jenna säger:

Varför inte? Menar du att Kristen Stewart hellre borde ha satt på sig ett par fåniga ballerinaskor med den där klänningen? Jösses! Själv skulle jag kunna tänka mig att ha Converse till allt annat än typ balklänning (i stort sett), för att jag inte trivs med att vara så "fin" (tänk: elegant, prydlig (inte motsatsen till "ful")) utan mer typ "tuff" (tänk: cool, avslappnad). (Om du tänker att man kan vara både och på samma gång har du inte förstått vad jag menar. Det här hade varit enklare om jag hade haft några bra exempel :D). I och för sig skulle jag allra helst ta ett par coola högklackade skor ;)

Johanna säger:

jag menar bara att jag personligen tycker det ser så "platt" ut med ett par converse till en klänning =)tog ballerinor som exempel eftersom de också är platta men ser "smäckrare" ut på nått sätt, dock förstår jag helt och hållet din point och uppskattar att du har ett resonemang (istället för då man säger nått och folk hoppar på en -__-)

skulle jag med ta ett par coola högklackade skor. Inte behöver det se prydligt ut (i samma mening som du använder det) utan kan fortfarande se tufft ut. Jag gillar som sagt bara inte den platta känslan man får av en klänning + converse (alternativt andra liknande skor). ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej