åter igen söndag

Då va Pampasveckan slut för denna gång =)
En del har inget minne, en del har mist rösten (Krisse ;D) och en del vet inte vart de ska ta vägen ^^
själv ska jag laga min stilanalysuppgift idag för den måst vara klar imorgon till seminariet =)
Tur att jag vet vad jag ska göra o hur jag ska göra det ^^

Har inte kunnat gjort den tidigare för mitt kamera har fått nå fel men nu har jag ett nytt kamera ^^
Tänker sen när jag får jobba ihop cash i sommar att jag ska köpa ett systemkamera =)
Men nu ska jag fortsätta jobba ^^

once upon a time I got into 80s mode :D
that was a terrible idea...
- Johanna

Kommentarer

- säger:

det heter EN kamera. MIN kamera.

Johanna säger:

Tack för att du påpeka. Ibland inte lätt med korrekt svenska när man själv talar dialekt annars =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej