hemhemma till sist

Sådär, igår satte jag mig på båten och lämnade mitt kära Åland för denna sommar
Kommer sakna alla underbara människor jag lärt känna. Ni är ena riktiga orginal =)! (ingen nämd ingen glömd)
Runt 12 inatt va jag hemma, körde upp från Åbo. Känndes riktigt konstigt att va hemma efter en hel sommar haha ^^
 
Men snart drar jag ju tillbaka till Vasa så det blir inte så lång tid hemma trots allt =)
Hoppas på en Stockholmresa denna helg också men vi får se hur det blir eller om den tas senare =)
Klockan är allt för tidigt, lika bra att gå och sova igen ^^
Kan lova er att från och med nu börjar bloggen fungera normalt igen och vardagspratande hör inte dit. ^^ Har några fashion-inlägg planerade som antagligen dyker upp sen idag ^^
 
stay tuned <3
going to miss ja Åland
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej