strulpelle

Ursäkta att uppdateringen är så dålig just nu men mitt internet är fortfarande superstruligt =/
Sidorna laddas trögt/aldrig och det slår av ibland. Som relativt rastlös person gör detta mig extremt irriterad och jag orkar inte sitta och vänta på att en hemsida ska laddas utan blir grinig och stänger av helt
 
Ni kanske undrar vad jag pysslar med annars på kvällarna? Jag är ut o promenerar, ligger och läser och har det allmänt chill =) Nån powernap tar jag då jag kommer hem från jobbet ^^
Livet är skönt och så fort jag är back on track med fungreande internet ska ni få er den dos av mode och skönhet som denna blogg ska ge er =) 
 
Så hoppas ni inte är allt för pasi med mig. Uppdaterar via telefon oftast och de få gånger jag kan via datorn. I väntan kan ni ju följa mig på twitter. Där uppdaterar jag om vardagseskapader och allmänna FML-moments =)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej