Underbara måndagmorgon ^^

Sitter i min fortfarande obäddade säng och funderar på att snart börja fixa min brunch (för sent för frukost och det är sent innan jag kommer hem, aka får bli brunch idag ^^)
Ska laga min goda svampomelett ;)
Har stilanalys idag men minns inte vad vi ska göra idag...

Den här videon gjorde min morgon xD
Så underbart (men tyvärr fejk ;D) reklam. Som sätter verkligen spiken i kistan vad gäller skönhetsidealen idag. Vet flera helt vackra människor som klagar på nått med sitt utseende trots att de ser drop dead gorgeous ut :)
Klart, jag har mina dagar, men jag försöker fokusera på vad som är smashing med mig istället för mina små komplex. Det är nått alla borde göra
Fuck it att dina ben går ihop
Fick it att du har lite finnar i ansiktet
Fuck it att du inte tycker om din mage
Fokusera på vad som gör dig vacker!

Detta blev mitt i allt ett pepptalk, bäst att jag börjar göra mat nu ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej