Kvällschill med storebror

Har varit ut på cykeln ett varv med Jonas =)
Vi kollade bl.a upp cykelvägen in tinn centrum och sen for vi till Lilla Holmen och chillade där en stund. Allra sist for vi och tog varsin banana split på en glassbar mitt i centrum =)

Tycker redan jag trivs riktigt bra här ^^ Imorgon börjar nya jobbet. Spännande spännande ^^ kommer jobba imorgon mellan 12 och 8 så jag får va med under stägningsdags. Sen blir det att sköta passen själv. Ingen slacker här inte ;)


- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

Var ska du jobb? :)

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) säger:

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej