Det märks...

..att jag tränade självförsvar igår :D
Var på taekwondo igår och vi körde självförsvar, vad man ska göra om nån kommer och försöker slå dig med t.ex ett bollträ.
Nå med självförsvarsträning innebär att man kastas och dylikt och mina muskler är lite ömma idag :D
Men no pain, no gain :D

Idag är det i alla fall onsdag och vi har Må Bra-dag i kursen Inre och Yttre Skönhet =) Minns inte riktigt vad vi skulle göra. Datorn åker i alla fall med idag för jag ska stanna kvar i skolan en stund tror jag och skriva på en uppgift samt måste printa ut mina två portfolios som jag fick färdigt igår ^^
Är supernöjd med dom ^^

Nu ska jag fixa mig klar och bege mig till skolan =) det kaaaaaaanske blir tortilla-kväll hos Sara sen ikv, beror på hur man hinner med allt pluggande =)

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej