Motivationen att skriva är ganska låg

Sitter och skriver på mitt projekt (undrar hur många gånger jag sagt det där i år?)
Men motivationen är ganska låg just nu och jag är lite uttråkad. Men jag ser en ände i det hela och jag fick en glad nyhet just ^^

Ungefär halv 5-5 kommer Cattis tillbaka, då hoppeligen med tacochips så vi kan laga tacogratäng ^^
Positiva med att ha nån att bo här ett par dar är att jag faktiskt försöker då det kommer till det här matlagandet =) Annars brukar det bli ganska hafsarbete ^^

Skulle dock just nu behöva lite motiverande ord just nu....

urgammal bild av Cattis o mig då vi sku låtsas vara berömda och göra en tindningsomlags-handskakining
- Johanna

Kommentarer

Denise säger:

sv: jopp vi va no å skåda he! Jevla bra band måst ja säjj :)

daniela säger:

sv; hihi javisst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej