Some new makeup from Ben Nye

Har införskaffat i lite nytt smink dom senaste dagarna =) alla prdukter är från märket Ben Nye
Visar lite internetbilder eftersom min kamera ligger kvar i Vasa


En läppenna i färgen Chocoholic (på bilden andra raden, andra från höger). Färgen ser brunaktig ut men ihopsuddat med i princip vilken läppfärg som helst är det completely gorgeous i mitt tycke ^^
Blev kär i den första gången jag använde den

Neutralizer Creme Crayon i färgen Red Nautralizer no.1

Night Shimmer Crayon
En ögonskuggspenna/kajal i svart med ett annande silverskimmer. Högst antagligen kletar den ihop sig om man använder den som den är men med en ögonskugga på för att öka intensiteten. Helt lovely

Smudge Proof Mascara i färgen Auburn. En brun mascara. Jag har ett bra tag funderat på att köpa en brun mascara eftersom det ser mera naturligt ut än svart. Så varför inte passa på liksom ^^

Är nöjd med mina inköp, kommer antagligen bli lite mera när jag far till Carpelan Cosmetics på tisdag =)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej