Resultatet av modevisningen

Ja hörrni. Vad kan jag säga?
gårdagen var tung men FANTASTISK!!! Resultatet blev över förväntan och tårarna ville nästan börja rinna över hur duktiga jag o mina fina flickor är :D! Jag kan knappt tro att det var vi som gjorde allt det där på egen hand
 
Det var ganska så jättefullt till andra visningen
 
Videon kommer att komma om 1 till 2 veckor
 
Jag vill bara tacka alla som medverkat. Tack till mina klasskompisar, tack till våra lärare, tack till Leipätehdas o Anders, tack till alla sponsorer, tack till fotoflickorna, tack till filmkillarna och extra tack till modellerna som stått ut med oss under den här tiden
Utan alla er hade detta inte varit möjligt att genomföra. STORT TACK!!
- Johanna

Kommentarer

TIDSTJUVEN säger:

Jag måste bara säga att ni verkligen är helt sjukt duktiga som lyckats ordna allt detta! Bra jobbat tjejer!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej