Datorlös

Jag kommer va dålig med mitt uppdaterande ett tag för jag blev nämligen datorlös häromdagen. Så ofta jag har tid/orkar kommer jag ta bloggandet via mina föräldrars laptop men det är inte allt för roligt att blogga från främmande dator
Så fram till att jag får tillbaka min/skaffar en ny kommer bloggandet bli lite lidande. Men kika gärna in i alla fall =)
samt kommentera gärna, är det nån skild designer eller något skillt märke ni skulle vilja att jag tog upp om. eller något helt annat inom skönhetsbranschen ni skulle vilja att jag tog mig en djupdykning i och förklarade lite om?
 
Kommentera, kommentera kommentera!! =)
- Johanna

Kommentarer

Evelina säger:

Någonting om färganalys skulle vara intressant :)

Svar: you got it :D!
Smällkaramell-Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej