Estenomer på rekrytering i Sverige

Två av mina klasskompisar samt min ena lärare har varit på rekrytering till estenomlinjen till Sverige =)
Vill ni läsa lite om det kan ni klicka er in på Bonis blogg. Där hittar ni bilder och annat sko från det samt mycket annat inspirerande =)
 
Vad jag har förstått har rekryteringsresan gått super och folk lockas till estenomlinjen. Jag vill dock påpeka (som jag gör många gånger) att trots att vi är en linje som kanske på utsidan upplevs slapp och enkel o att vi "bara sitter o sminkar oss" så är det en tung utbildning med långa, intensiva dagar och mycke uppgifter och ingen dans på rosor. Så man ska verkligen vilja detta =)! Det är en tuff bransh vi utbildar oss inom och är du inte beredd att satsa fult så hör du tyvärr kanske inte hemma just här =/
 
Men men om man verkligen vill så säger jag. Satsa och sök till estenomlinjen!! =D
 
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej